"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының №1 мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Школа-гимназия №1 города Щучинска отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

30.03.2017

Бұлақ   көрсең көзін аш.

(Мемлекеттіктілді үйреніп жатқан өзге ұлт өкілдерінің 2-4, 5-8,  9-11 сынып оқушылары арасында шығармашылық сайыс)

 Елбасымыз: «Жаңа  заманның жаңа адамын  тәрбиелейтін ұстаздар, сіздер,  ізденіс  пен ілгерілеуден  жалықпаңыздар.  Олар  заман  талабына  сай  тәрбиеленуі  тиіс»- деп  бізге- ұстаздарға  үлкен  жауапкершілік,  зор міндет  артып отыр. 17 наурызда   №1 мектеп-гимназиясында  қазақ тілі мен әдебиеті  пәнінің  мұғалімдері  өзге тілді оқушылардың мемлекеттік  тілді  меңгеруге үлкен  қызығушылық тудыру  мақсатымен шығармашылық   конкрус  өткізді. 

Конкурстың мақсаты:

- мемлекеттік тілді сауатты меңгеру беделін көтеру.

- өзге ұлт өкілдерінің оқушылары мен білім алушы жастарының интеллектуалдық, рухани-адамгершілік және патриоттық тәрбие беруге мүмкіндік туғызатын шығармашылық әлеуетін дамыту;

- жан-жақты дамыған және әлеуметтік жауапты тұлғаны қалыптастыру идеяларын насихаттау;

1.1.Конкурстың міндеттері.

- өскелең ұрпақтың қазақ тілі мен әдебиеті пәніне, ұлттық қолданбалы өнерге, музыка өнеріне аса маңызды рухани құндылықтар ретінде оң көзқарасының қалыптастырылуына жағдай жасау;

- қазақ тілі мен әдебиетінің, ұлттық қолданбалы өнерге, музыка өнеріне беделін және имиджін арттыру;

- жұртшылықтың назарын қазақ тілін сауатты және шығармашылық меңгерудің маңыздылығын түсінуге аудару;

- білім алушылардың өзін-өзі танытуы үшін жағдай жасау, олардың әлеуметтік және шығармашылық белсенділігін арттыру;

- Қазақстанның түрлі этнос өкілдерін ұсынатын әдеби дарынды балаларға анықтау.

Конкурс төрт номинация бойыншаөткізілді.

1. «Әдеби көркем оқу» номинациясы:

а) Халық ауыз әдебиеті шығармаларынан, классикалық шығармалардан, қазақстандық ақын-жазушылар шығармаларынан үзінділерді мәнерлеп оқу (жатқа) (7-10 минут, үй тапсырмасы). Бағалау кезінде мазмұн мәнерлігі, әсерленгіштігі, сахна мәдениеті,орындау сонылығы (шығармашылық тәсілі, киім киісі, декорация, музыка, слайдтары) ескерілді.

б) Мақал-мәтелдер конкурсы - «Мың бір мақал».

в) Мәнерлеп оқу және ілеспе аударма, (мәтін бойынша даярлануға 5 минут, сөйлеуге 5-7 минут).

с) Жеке тақырып бойынша диалог - 5 минут.

2. «Музыкалы қонақжай» номинациясы

а) «Әннің сиқырлы әуені»- кез келген жанрдағы әннің вокалды орындалуы. Бағалау кезінде дыбыстың тазалығы, дикциясы, сахна мәдениеті, орындау сонылығы ескерілді.

б) Мақал-мәтелдер конкурсы - «Мың бір мақал».

в) Мәнерлеп оқу және ілеспе аударма, (мәтін бойынша даярлануға 2-3 минут

г) Жеке тақырып бойынша диалог - 5 минут.

3. «Көркемдік-театрландырылған қойылым» номинациясы

а) «Үздік қойылым» - үй тапсырмасы. Бағалау кезінде идеялардың бірегейлігі мен мазмұны, көркем образдың ашылуы, сахна мәдениеті, әртістілігі тақырыптың конкурсқа сәйкестігі қаралды.

б) Мақал-мәтелдер конкурсы - «Мың бір мақал».

в) Мәнерлеп оқу және ілеспе аударма, (мәтін бойынша даярлануға 5 минут, сөйлеуге 5-7 минут).

г) Жеке тақырып бойынша диалог - 5 минут.

4. «Ұлттық қолданбалы өнер» номинациясы.

а) Ұлттық – қолданбалы өнер бұйымдарын көрсетеді және түсініктеме беру (үй тапсырмасы) – 5-7 минут, жеке көрме безендіргені үшінқосыма 2 ұпай.

б) Мақал-мәтелдер конкурсы - «Мың бір мақал».

в) Мәнерлеп оқу және ілеспе аударма, (мәтін бойынша даярлануға 5 минут, сөйлеуге 5-7 минут).

г) Жеке тақырып бойынша диалог - 5 минут.

Номинациялар бойынша қатысқан балалардың арасынан ауданға баратын оқушылар іріктеліп алынды. Құдай қаласа осы оқушыларымыз сәуір айында аудандық сайысқа қаысып мектептің намысын қорғайды.

Просмотров: 832


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст